Cash flow

Гра «Щурячі перегони» - авторська модифікація гри Cash Flow - істотно відрізняється від свого оригінального варіанту, створеною Робертом Кіосакі. Незмінною залишилася лише геніальна ідея Cash Flow - вчитися переосмислювати свою реальність, можливості і ресурси за допомогою захоплюючої і динамічною фінансової гри.

 

Олексій Латенко і команда тренінгового центру Cash Flow Club розробили власні правила, робочі матеріали які ще найбільш актуальними, зрозумілими для нашого менталітету. для всіх, хто живе в сьогодні в Україні, Республіці Білорусь, Росії, Казахстані та інших країнах.

Гра «Щурячі перегони» допомагає за невеликий проміжок часу побачити все те, на що в житті йдуть місяці і навіть роки. Ця гра допоможе вам розібратися з трьома основними векторами в житті:

 

1. Фінанси. Цей вектор включає в себе все, що стосується грошей. Це облік грошей, ставлення до них, вміння розпоряджатися грошима, інвестувати. Також здійснюється робота з фінансовими обмеженнями, які є у кожного.

2. Стосунки. Від того, які стосунки вибудовує людина з іншими людьми, залежать його власні результати. Цей вектор складається з чотирьох рівнів відносин, які можна відпрацювати в грі:

 

  • стосунки з самим собою (як ваші рішення впливають на ваше життя);
  • стосунки з партнерами по команді (як ви вмієте домовлятися)
  • с близькими людьми у вашому житті— родичами, друзями, колегами);
  • стосунки між командами (як ви будуєте стосунки з людьми, які вас оточують);
  • об’єднання всіх команд за ігровим столом для досягнення спільної цілі.

 

3. Вектор нових можливостей. Як результат наших обмежень, ми звикаємо жити в якійсь комфортній зоні. Нам зручно робити так, як ми жили згідно завжди. Якщо ми хочемо нових результатів тоді нам необхідно вийти за межі своєї зони комфорту. Як правило, цей крок зробити досить боляче, він пов'язаний з величезним почуттям дискомфорту. Однак варто пам'ятати, що всі результати знаходяться саме там - за межами зони комфорту.

 

Гра — це сполучна ланка між навчанням і реальним життям. На відміну від семінарів та інших навчальних заходів, тренінг-гра надає дві головні переваги.

  • Перше — оцінка, гра відразу показує проблеми, які існують та допомагає їх вирішити через впровадження змін
  • Друге— програвання змін учасниками відразу закріплюється в процесі гри і, згодом, таким чином, змінюється поведінка учасника.

 

Ключова особливість в тому, що в грі немає часу подумати, як правильно вести себе в тій чи іншій ситуації. В процесі симуляції проявляється саме та поведінку, яка заважає учасникам в реальному житті. Тому відразу видно всі проблемні місця, ключові обмеження, які заважають в реальному житті досягати бажаних результатів. Гра допомагає побачити цінність найголовнішого ресурсу - часу.

Корпоративна гра-тренінг «Щурячі перегони» - технологія командо-освіти для будь-якої компанії.

Практичний тренінг по створенню ефективної команди, дозволяє атмосферу довіри всередині колективу, підвищити ефективність і результати спільної роботи

 

Учасники відпрацьовують навички:

  • ефективної взаємодії в команді;
  • ведення переговорів;
  • використання ресурсів ГІЛ (гроші інших людей) і ЧІЛ (час інших людей);
  • контролю і делегування;
  • створення партнерських відносин;
  • відповідальності;
  • дотримання домовленостей;
  • тайм-менеджменту;
  • відстоювання інтересів компанії;
  • ...і багато інших.

 

Корпоративна тренінг - гра для вас, якщо:

  • Ви власник бізнесу. Ваше завдання - об'єднати колектив, створити загальну стратегію і план досягнення цілей компанії. Надихнути співробітників на командну роботу.
  • Ви збираєтеся створити нові відносини - партнерські / дружні / бізнес. Прийняти важливе кадрове рішення або вдосконалити систему менеджменту.
  • Вам важливо краще пізнати своїх партнерів / колег / співробітників / друзів. Визначити лідерські якості, відповідальність, сильні і слабкі сторони.
  • Ви хочете зробити внесок у зростання свого оточення. Відкрити нові можливості, збільшити особисту і професійну ефективність

 

Основою тренінг-гри "Щурячі перегони" є ідея відомого бізнесмена Роберта Кіосакі навчити людей фінансової грамотності та інвестування за допомогою участі в ігровому процесі. Цю ідею Роберт Кіосакі реалізував в 1993 році у всесвітньо відомій грі Cashflow 101. Трохи пізніше в 1996 році Роберт Кіосакі поліпшив цю версію (додав в ній опціони) і назвав її Cashflow 202.

Гра Cashflow стала революційним продуктом своєї епохи і прославилася на весь світ. А сам Роберт Кіосакі об'їздив зі своїми лекціями і презентаціями гри Cashflow більше 80 країн. Його книги стали бестселерами, були переведені на 80 мов і розійшлися мільйонними тиражами