Тренінг «Ефективна команда»
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
Співробітники компанії
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:
Покращити якість командної взаємодії
Розвинути поведінкову гнучкість
ТРИВАЛІСТЬ:
2 дні (16 годин)
ОСОБЛИВОСТІ НАШОГО ПІДХОДУ
70%\30% - співвідношення практика\теорія
Висновки учасників та теоретичне обґрунтування рекомендацій формуються на основі проявів у бізнес іграх, демонстраційних експериментах, опрацюванні кейсів.
Структуровані дискусії, робота в малих групах сприяє залученню кожного учасника.
Ефективна командна взаємодія
Демонстративна командна ділова гра: діагностика сильних сторін команди та дельт розвитку
7 характеристик високоефективної команди:
Відкрита комунікація
Спільні цілі і цінності
Позитивна налаштованість
Атмосфера визнання і поваги
Внутрішня енергія (empowerment)
Досягнення результату при оптимальної продуктивності
Симптоми неефективною команди: низька продуктивність, заплутаність у визначенні ролей і відповідальності, недотримання термінів та невиконання задач, внутрішні конфлікти тощо.
Ситуативне лідерство для досягнення необхідного команді результату
Проактивний і реактивний підхід. Аналіз обмежують установок
Гармонійні комунікації в команді
Гармонійні комунікації в команді: узгодженість, залучення колег в пошук оптимального рішення, «я-висловлювання», збалансований фідбек
Емоційний банківський рахунок команди (по С. Кові)
Стилі комунікації - конструктивні і деструктивні:
пасивність
агресивність
асертивність
Техніки регуляції емоційної напруги в комунікації (За О. Сидоренко).
Техніки управління своїми емоціями: принципи емоційної компетентності для побудови ефективної комунікації
Тріада: Почуття, Думки, Дії, - що керує нами, а на що впливаємо ми.