Офісні плітки

2019-05-14 15:23:00

Не будь солодким - інакше тебе з'їдять, не будь гірким - інакше тебе виплюнуть АБО ОФІСНІ ПЛІТКИ.

За роки роботи в консалтингу сформувалося правило «Кухня - священне місце». Хочеш з перших вуст зрозуміти особливості компанії зсередини - сходи в курилку або на кухню. Саме тут з перших вуст, так би мовити, дізнаєшся про особливості культури, про цінності та любов до клієнта, ставлення до боса, у кого з ким роман і купу інших важливих деталей. Пропоную зануритися в цю тему трохи глибше.

Причини пліток в офісі (із закулісних спостережень):

  1. Недозавантаженість: мені не сказали, що робити, а сам я проявляти ініціативу не буду, але відсидіти ж штани потрібно, ось тоді за балачками й імітується бурхлива діяльність.
  2. Кращий засіб захисту - це напад. Є категорія людей, які живуть за принципом «не можеш зупинити негативний потік, очоль його». Як правило, вони все про всіх знають: від вартості акцій компанії до того, що робити компанії після президентських виборів.
  3. Спосіб зміцнити «командний дух» і клановість: давай дружити проти когось. Чого варті одвічні терки між back і front офісом.
  4. Особливості характеру, неусвідомлена заздрість до чужого успіху звичка порівнювати себе з іншими - все це мотивація для інтриг.
  5. Щоб порадувати службу безпеки, скільки всього «перемивається» в чатах :)

Як використовувати «коридорні розмови» з користю для компанії?

  1. Як інструмент впливу, наприклад, гряде зміна, яка в будь-якому випадку буде сприйматися в штики. Запитайте у співробітників, чисто гіпотетично, на кухні, а що якщо ми переїдемо в новий офіс, а якщо, раптом, потрібно буде закрити цей напрям? Точно отримаєте відповіді, на основі яких потім зможете посилити комунікативну стратегію.
  2. Непротокольний метод виявлення слабкої ланки та чищення кадрів. Навіщо витрачати час на перевиховання й тягнути баласт?

Для профілактики.

Якщо вже є ця соціальна потреба людей, можна мінімізувати негативні наслідки пліток. Способи прості:

  1. Слідкуйте, щоб в компанії не було «інформаційного вакууму», особливо між середнім менеджментом і співробітниками.
  2. Впровадьте «дайджест новин», «дошку успіху», діліться з командою тим, що вдалося зробити, які досягнення, які збої були, наприклад, за місяць.
  3. Проводьте тренінги за якісними комунікаціями, де вчіть людей висловлювати відкрито свою позицію, не ображаючи та не обговорюючи при цьому інших людей.
  4. Введіть правило: «No bulling. No trolling ». Свого часу, мені допомагало запитання: «Скажи, а з якою метою ти говориш мені цю інформацію, що мені з нею робити?»
  5. Включайте почуття гумору та йдіть на діалог: «Мені тут на вушко нашептали, що всіх дуже цікавить мій новий автомобіль, задайте мені питання, я на все відповім із задоволенням :)»

Пам'ятайте, що плітки - це своєрідна п'єса, для гри в якій потрібні як мінімум двоє, вирішувати вам. Даю 100% гарантію, що не пліткують особистості зрілі, незаздрісні та мудрі.

Автор: Оксана Демченко

Останні новини

Ефективна комунікація як взаємодія Зрілих Дорослих

2018-08-24 12:32:00
Ефективна комунікація  як взаємодія Зрілих Дорослих
Ефективною комунікацією ми будемо називати таку, в процесі якої комунікатор тримає в полі зору одночасно ціль комунікації і відносини з співрозмовником.…
Читати >>