Особиста ефективність в кліентсервісі

“Умение общаться с людьми – это товар, и я заплачу за него больше, чем за что-либо другое на свете" Джон Д. Рокфеллер

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Співробітники, задіяні в роботі з клієнтами 

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

Підвищити ефективність комунікацій з клієнтом

Розвинути комунікативну гнучкість

Відпрацювати прийоми ефективної комунікації

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:

1 день (8 годин)

ОСОБИСТА РЕСУРСНІСТЬ. ЯК ЗБЕРІГАТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ІЗ ДНЯ У ДЕНЬ З КОЖНИМ КЛІЄНТОМОМ

Ставлення-стан-поведінка: чим і як можна управляти

Поняття проактивності у взаємодії з Клієнтом

Управління установками, як спосіб профілактики професійного вигорання

Експрес-методи вирівнювання свого емоційного стану 

ПРИНЦИП «Лезо Оккама» В КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ: «ВСЕ НЕОБХІДНО ПОЯСНЮВАТИ ТАК ПРОСТО, ЯК ТІЛЬКИ МОЖЛИВО, АЛЕ НЕ ПРОСТІШЕ ПРОСТОГО

Простота, точність, ясність мови. Комунікативні помилки, які ускладнюють розуміння

Практикум: перекладач з розумного на зрозумілий.

Персоналізація діалогу з клієнтом. Як сформувати враження нешаблонного і професійного сервісу 

ПРАКТИКУМ УПРАВЛІННЯ СКЛАДНОЮ КОМУНІКАЦІЄЮ

Ревізія своїх прийомів роботи з негативом і запереченнями. Що спрацьовує, а що-ні?

Best practice: розбір кейсів, розширення інструментарію управління складними розмовами

Марафон конструктивних реакцій в конфліктних комунікаціях