Продавати легко

"Уміння спілкуватися з людьми - це товар, і я заплачу за нього більше, ніж за що-небудь інше на світі " Джон Д. Рокфеллер

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Менеджери з продажу, керівники

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

Підвищити ефективність продажів за рахунок їх правильної побудови

Підвищити компетентність менеджерів в техніках продажів

Відпрацювати на практиці нові інструменти продажів

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:

2 дні (16 годин)

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ АКТИВНИХ ПРОДАЖ

Знайомство з типажами Клієнтів, формула: КАДЕ

Стратегія поведінки в продажах, як легко презентувати товар, орієнтуючись на психотип клієнта

Як викликати інтерес до своєї пропозиції

Особливості комунікацій: неприпустимі вербальні помилки, що впливають слова

ЕТАПИ ПРОДАЖУ: ЯК БУТИ ЕФЕКТИВНИМ І ГНУЧКИМ

Холодний або гнучкий контакт: визначення мети комунікації

Приховані та явні потреби Клієнтів

Різноманітність «правильних питань»: баланс закритих і відкритих питань

Акцент на перевагах і вигодах для клієнта (модель СВ)

Пропозиція - контрпропозицію

Торг - завершення

Техніка «м'якого завершення» діалогу

РОБОТА ІЗ ЗАПЕРЕЧЕННЯМИ

Основні типи складних заперечень (щодо ціни, можливостей, умов поставок, особливостей договору, відстрочка платежу і т.д.)

Алгоритм роботи із запереченнями. Тактика О. Македонського

Аналіз і трансформація заперечень на користь угоди

ПОЗИТИВНИЙ НАСТРІЙ НА ПРОДАЖУ

Визначення особистої стратегії поведінки в продажах: знаю, роблю, хочу!

Ефективні продажі за рахунок балансу своїх сильних і слабких сторін

Якір позитивного мислення