Бізнес ефективність ТОП команди

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Керівники ТОП команди

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

Відпрацювати управлінські навички

Розвинути поведінкову гнучкість

Визначити особисті вектори розвитку

Посилити якість командної взаємодії

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:

 2 дні (16 годин)

ОСОБЛИВОСТІ НАШОГО ПІДХОДУ: 

це не затишний тренінг, в якому можна годинами дивитися в телефон і чекати кава-пауз, це тренінг-інтенсив, зі спільним активним опрацюванням проблемних зон

тільки практичні кейси, без сухої теорії

це чесний зворотній зв'язок «як є» учасникам після кожної групової активності й індивідуальних завдань

Leadership skills: системний підхід

Виклики сучасного управлінця: Vuca контекст, трансформація лідерського підходу в складному бізнес середовищі

Парус персонального лідерства: самодіагностика, визначення векторів посилення.

Фрейми управлінського мислення, що обмежують установки. Технології рефрейминга. Прикладне «out of the box thinking»

SW аналіз бізнес процесів (обговорюємо заздалегідь) очима ТОП команди

Формування спільного бачення стратегії розвитку: розумію-поділяю-транслюю команді куди йдемо

Розширення особистої зони впливу. Командна відповідальність і залученість.

Management up як ознака управлінської зрілості. Кейс «VASA»

Управлінське завдання ≠ управлінська проблема: пошук причин або прийняття відповідальності. Умови та принципи ефективної ретроспектіви.

Принцип Оз: досягнення результатів через персональну й організаційну відповідальність

Relationship management

Ключові фактори ефективної бізнес комунікації. Комунікативні пороки та чесноти (по П. Ленсіоні)

Рівні командної комунікації

Огляд інструментів зворотного зв'язку в команді: Stop-Continue-Start; FeedForward, Face2Face зворотній зв'язок

Принципи та техніки ассертивної поведінки та комунікації.

Win-win-win підхід у внутрішніх переговорах. Інструменти екологічного впливу.

Узгоджені правила комунікації продуктивної ТОП-менеджерської команди.