Фандрейзинг у громадській організації

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

менеджмент та команда громадської організації

 

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

сформувати стратегічне фандрейзингове мислення і стратегічний фандрейзинговий менеджмент у команди організації

чесно відповісти на прості питання: чому організація залучає недостатньо ресурсів для своєї діяльності? для чого потрібні стандарти роботи? що означає бути ефективно працюючою та поважною організацією?

сформувати фандрейзингову стратегію

ОСОБЛИВОСТІ НАШОГО ПІДХОДУ

ми вчимо тільки тому, що самі пройшли на практиці і знаємо в теорії

активна командна робота

«жива» стратегія, яка дозволить організації стати успішною

обов’язковий консультативний супровід по впровадженню фандрейзингової стратегії в діяльність організації

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:

3 дні (24 годин)

ФАНДРЕЙЗИНГ: ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ

  • ключові складові відповідальності громадської організації перед суспільством: цінності, місія, ефективність, якість роботи, довіра, прозорість
  • спонсорство, меценатство, благодійність, філантропія
  • організаційна культура залучення ресурсів

 

ФАНДРЕЙЗИНГОВА СТРАТЕГІЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

  • для чого необхідний стратегічний план залучення ресурсів?
  • танго з донором: 5 простих правил
  • умови, переваги та ризики кожного із напрямків залучення ресурсів для потреб громадської організації
  • стратегії залучення нових донорів
  • залізні правила роботи по збору ресурсів: лайфхаки і факапи від бувалих
  • індикатори успішності й оцінка: чому це важливо?
  • 5 кроків до визволення
  • жива фандрейзингова стратегія

 

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОДУКТ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

  •  додана вартість у діяльності громадської організації
  • створення стратегічної і конкурентної переваги
  • планування, реалізація та вдосконалення існуючих програм
  • зміни і ми

 

КОМАНДА

  • лідерство і команда громадської організації – це важливо!
  • найм, управління і заохочення команди
  • залучення волонтерів
  • розуміння, відчуття і мотивація інших
  • профілактика вигорання