Навички ефективного управління

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Керівники різних підрозділів

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

Визначити особисті вектори розвитку, посилити компетентність в технологіях управління

Відпрацювати управлінські навички

Розвинути поведінкову гнучкість

ОСОБЛИВОСТІ НАШОГО ПІДХОДУ

це не затишний тренінг, в якому можна годинами дивитися в телефон і чекати кава-пауз, це тренінг-інтенсив, зі спільноим активним опрацюванням проблемних зон

максимум практичних кейсів, мінімум теорії

це чесний зворотний зв'язок «як є» учасникам після кожної групової активності, та індивідуальних завдань

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:

2 дні (16 годин)

КОЛЕСО УПРАВЛІННЯ

компетенції керівника: поведінкові індикатори, самодіагностика, вектори розвитку

управлінський цикл: планування, організація, мотивація, контроль

правила і критерії ефективної мети, SMART-технологія, рамка результату. Залучення підлеглих до постановки завдань

види контролю, технологія контролю, як правильно здійснювати контроль 

ГАРМОНІЙНІ КОМУНІКАЦІЇ В КОМАНДІ

конструктивий зворотній зв'язок своїм підлеглим і своєму керівникові

модель розвиваючої бесіди

установки на високий результат і прийняття персональної відповідальності. Кейси: Фатум корабля «Vaza» 

ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СВОЄЇ КОМАНДИ

поняття про основні види та методи планування

визначення пріоритетів при плануванні

жорстке й гнучке планування робочого часу

«Поглиначі» робочого часу

розподіл функцій при організації роботи

6 кроків делегування, пастки делегування 

МОТИВАЦІЯ І РОЗВИТОК СПІВРОБІТНИКІВ

сутність мотивування: батіг чи пряник?

інструменти по задоволенню нематеріальної мотивації персоналу: чому співробітники "гаснуть"? Чим мотивувати "зірку"?

Самомотивація: як зберегти особисту ресурсність

Ставлення-стан-поведінка: чим і як можна управляти

Управління ірраціональними установками, як спосіб профілактики професійного вигорання

Експрес-методи вирівнювання свого емоційного стану