Основи менеджменту для супервізорів

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Керівники різних підрозділів

 

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

Відпрацювати управлінські навички

Розвинути поведінкову гнучкість

Визначити особисті вектори розвитку

 

ОСОБЛИВОСТІ НАШОГО ПІДХОДУ:

це не затишний тренінг, в якому можна годинами дивитися в телефон і чекати кава-пауз, це тренінг-інтенсив, зі спільним активним опрацюванням проблемних зон. Тільки практичні кейси, без сухої теорії. Це чесний зворотний зв'язок «як є» учасникам після індивідуальних завдань і групової активності.

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:

1 день (8 годин)

  1. Управлінський цикл супервізора і «Золоте кільце менеджменту».
  2. KPI і основні показники ефективності операторів КЦ.
  3. Основні інструменти тайм-менеджменту, розстановка пріоритетів, «матриця делегування».
  4. Стилі управління: інновації та традиційний підхід.
  5. Ефективний зворотний зв'язок: інструменти зворотного зв'язку, правила подачі, модель збалансованого зворотного зв'язку.
  6. Мотивація: принципи побудови програм матеріальної та нематеріальної мотивації.
  7. Типи й інструменти контролю, причини вакууму відповідальності.
  8. 4 рівня особистої ефективності супервізора.