Управління в стилі коучинг

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Менеджери, керівники

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

Освоїти методи та технології розвитку персоналу

Підвищити управлінські компетенції керівників

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:

2 дні (16 годин)

НАСТАВНИЦТВО НА РОБОЧОМУ МІСЦІ: БАЖАНИЙ І РЕАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ ПРАЦІВНИКА

Методи навчання та розвитку персоналу

Підходи до навчання співробітників: «випливе - не випливе», наставництво

Фактори, що визначають результативність навчання

Специфіка навчання дорослих людей

Стадії наставництва. Методика наставництва на робочому місці

Ефективний план навчання нового співробітника

Зворотній зв'язок. Правила конструктивного зворотного зв'язку

Моделі зворотного зв'язку

Надихаючий зворотній зв'язок співробітнику

КОУЧИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ КЕРІВНИКА

Які умови потрібні для розвитку рослин і співробітникам? Що таке коучинг? Філософія коучингу. Мислення з фокусом на результат

Відмінність коучингу від інших форм роботи з людьми (консалтингу, психологічного консультування, адміністрування та наставництва)

Ефективні питання в коучингу

Техніки активного слухання

Мотивуючі діалоги

Методика GROW - як базова техніка коучингу:

  • розстановка цілей для коучингової бесіди
  • обстеження поточної ситуації
  • створення списку варіантів дій
  • створення плану дій

«Рамка зворотного зв'язку» замість «Рамки невдачі» для аналізу виконаної роботи

Умови застосування коучингу і наставнічества. Технікі роботи з запереченнями