Управлінська ефективність

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Керівники різних департаментів

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

Відпрацювати управлінські навички

Розвинути поведінкову гнучкість

Визначити особисті вектори розвитку

Посилити командну взаємодію

ОСОБЛИВОСТІ НАШОГО ПІДХОДУ:

це не затишний тренінг, в якому можна годинами дивитися в телефон і чекати кава-пауз, це тренінг-інтенсив, зі спільним активним опрацюванням проблемних зон

тільки практичні кейси, без сухої теорії

це чесний зворотній зв'язок «як є» учасникам після кожної групової активності й індивідуальних завдань

ТРИВАЛІСТЬ:

3 дні

Strategic-awareness

Парус персонального лідерства, управлінські парадигми

SWOT-аналіз компанії очима Топ команди

Формування спільного бачення стратегії розвитку

Командна відповідальність, Management up (управління очікуваннями вищого керівництва, акціонерів)

Relationship

Управлінське завдання ≠ управлінська проблема: пошук причин або прийняття відповідальності

Вироблення правила комунікації продуктивної Топ- менеджерської команди, мислення в рамках взаємного виграшу.

Як працювати з командою в період постійних зміни, формула зниження опору

Management skills: системний підхід

Критерії ефективної мети. Технологічність в управлінні за цілями

Види контролю, технологія контролю, як правильно здійснювати контроль

Модель збалансованоого зворотного зв'язку. Stop фактори, коли feedback недоречний

Кроки розвиваючої бесіди на основі evaluation forms

Коучингові технології розвитку персоналу: модель AID, модель GROW

 

а також

 

 

Вечірня сінемалогія (перегляд художнього фільму, який аналізується як бізнес-кейс)

 

 

 

Book Club: Кожна команда презентує дайджест\ключові меседжі книги, формує рекомендації які ідеї з книги можна застосувати тут і зараз в банку (команди для спільної роботи над книгою, а також пул книг, визначаються заздалегідь)