Продуктивні бізнес комунікації
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
Працівники компанії
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ
Підвищити комунікативну компетентність і гнучкість
Розширити спектр інструментів переконання і впливу
Посилити навички win-win комунікації з партнерами та клієнтами
ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ:
2 дні (16 годин)
ФУНДАМЕНТ РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ
Матриця власної бізнес ефективності при взаємодії з внутрішніми і зовнішніми клієнтами
Бар'єри в спілкуванні: інтелектуальні, моральні, рольові, емоційні, особистісні
Стилі ділової поведінки, формула КАДЕ: індикатори прояву і способи ефективного підстроювання під партнера
SW аналіз комунікації з внутрішнім і зовнішнім клієнтом
Узгоджені правила комунікації продуктивної команди
ПРАКТИКУМ УПРАВЛІННЯ ДІАЛОГОМ
Активне і пасивне слухання: як слухати, з метою зрозуміти
Два рівня комунікації: емоції і логіка. Фрази і слова каталізатори конфліктів
Аргументація своєї позиції (фундаментальний метод, метод подвійної аргументації, метод умовної згоди)
Прийоми структурування інформації: правило рамки, правило ланцюга
Коригування дій. Поділ фактів від оціночних суджень. Модель конструктивного зворотного зв'язку
ПРАКТИКУМ ЕКОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ І ПЕРЕКОНАННЯ
Моделі комунікації: пасивність, агресивність, ассертивность
Техніки зниження емоційної напруги в бесідах
Як працювати з командою в період постійних змін, формула зниження опору